sarashundraattiodagar.blogg.se

Memory

Publicerad 2012-09-27 21:40:00 i Allmänt

Idag har snälla farsan vart här o hälsat på. Vi tog fram mitt gamla memoryspel som typ har funnits med sedan födseln. Då förstår ni att det är rätt slitet, så en del bilder kan man känna igen genom vissa defekter på baksidan. Kanske en liten fördel för mig, men jag vill inte kalla det fusk utan snarare hör det ju till spelet att komma ihåg vilken bild som har en grön fläck på sig och vilken som är bryten på mitten osv. Inte det lättaste det heller :)

Har inte aktiverat hjärnan så mycket dom senaste veckorna så fick stryk i första matchen. Men sen kom tävlingsmänniskan i mig fram, den som har legat i ide i några veckor. Å det slutade me utklassning, bilden visar resultatet av sista omgången. Behöver väl inte säga vilken hög som är min.

Knät känns lite, lite,lite bättre för varje dag som går. Det händer inte så mycket spännande på den fronten, strumpan är fortfarande på, några sprutor kvar och jag kör på med lite cykling och ett rehabprogram jag fått av sjukgymnasten. 

Kommentarer

Postat av: Karin, sjukgymnast & din chef kommande månader..

Publicerad 2012-09-28 15:34:00

Bra att du sköter dig..
Vill på detta sett visa att jag bevakar alla sociala medier i min bevakning av skadade spelare..
Mycket beröm av sjukgymnasten gör dina rehabmånader lättare för oss alla.. ;)

Svar: Haha Karin, ja nu kan du ha koll :)
Sara Lindén

Postat av: Kusin Ulrika

Publicerad 2012-09-29 12:19:44

Det spelet känner jag igen. Behövde inte göra mig till när du och Anna var små, ni slog mig ändå!

Svar: Haha ja du får ta revansch nån gång nu. Har hört att man är bättre på memory när man e liten. Jag kommer ju iof alltid vara yngre än dig men ändå :)
Sara Lindén

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela