sarashundraattiodagar.blogg.se

Hej hej cykel!!

Publicerad 2012-09-23 19:34:13 i Allmänt

Idag kändes knät något rörligare så det va dags att hoppa på min nya kompis här hemma, motionscykeln.
Satte mig på sadeln och började cykla som vanligt, NOT! Tog mig 2 minuter o 15 sekunder att cykla ETT litet varv.  Och då satt jag ändå med sadeln så långt upp som möjligt, uppe på en basketspelares benlängd. Men runt kom jag och det är ett steg framåt, eller i alla fall ett VARV framåt. Satt kvar i åtta minuter och cykla och njöt av varje tramptag :) 
 
Det är sjukt hur man kan värdera olika på så kort tid. För tre veckor sedan idag spelade jag match och kunde aldrig ana hur glad jag skulle vara av att nu tre veckor senare bara kunna trampa ett varv på en stillastående cykel. För tre veckor sedan blev jag besviken när jag missade en passning, eller ännu värre en målchans, igår va jag sjukt nöjd bara med att jag orkade ta mig till Valhalla och sitta på läktaren. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela