sarashundraattiodagar.blogg.se

Onsdag = träningsfri dag

Publicerad 2012-10-24 19:38:42 i Allmänt

Sedan Torbjörn kom till klubben har onsdagar varit våran lediga dag. Dubbelpass på tisdagen och torsdagen och däremellan en träningsfri dag. Ett bra upplägg och eftersom jag gillar rutiner så fortsätter jag på det spåret även som skadad. Skulle ju bli helt fel att vara ledig en torsdag, det går inte :)
 
I vanliga fall brukar det va skönt att återhämta sig en dag mitt i veckan. Men just nu skulle jag hellre köra ett dubbelpass även idag. Nu råkar jag veta att man behöver återhämtning så det får bli vila. Även om till om med cykeln borta i hörnet lockar en dag som denna. Men nu är det onsdag och då är det VILA. Så det får rycka i benen och jag sparar energin till morgondagens träningar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela