sarashundraattiodagar.blogg.se

Hej då till stygn o strumpa

Publicerad 2012-10-03 18:41:00 i Korsband

Sååååjaaa!!! Idag va det återbesök hos läkaren och de 12 stygnen är borttagna. Vågade först inte inte kolla ner på knät men va ju klart nyfiken på hur det såg ut så kunde inte låta bli att snegla ner efter ett tag. Och det va överraskande fint! Gjorde för övrigt mer ont att dra bort själva förbandet som typ växt fast på knät efter två veckor än att ta bort själva stygnen. Har fortfarande värk i knät o det va tydligen ganska ovanligt så här två veckor efter operationen, men får hoppas att det går över snart.

Har också sagt hejdå till Stödstrumpan idag. Kan tyckas skönt, men om jag ska va ärlig så saknar jag den!! Trodde jag aldrig :)

Är nu på väg till Gbg för andra gången idag, denna gången för att kolla på CL på Valhalla. Kör hårt nu brudar så det blir åttondel lite senare i höst!

Kommentarer

Postat av: Sländan

Publicerad 2012-10-03 19:56:59

Visst e de konstigt Sara.. från att träffa varandra varje dag till att endast få läsa om varandras liv i bloggar. SAKNAR DIG!! jag följer dig här och är stolt över hur stark du är genom detta. det kommer säkert vara dagar som är riktigt jobbiga men då finns jag här. slå mig en pling så ska jag försöka muntra upp dig! jag tänkte också att vi kunde skaffa samma korsordstidning och om vi fastnar på nått så kan vi fråga varandra? som på den gamla goda tiden :)

Svar: Tack vännen, jag saknar dig här me! Tur att det finns internet borta i Ryssland iaf så vi kan höras :) det samma till dig, hör av dig när du behöver prata lite svenska så du inte får nån rysk brytning när du kommer hem. Skitbra idé me korsordstidning, det måste vi lösa :)
Sara Lindén

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela