sarashundraattiodagar.blogg.se

Cupguld IGEN!!!

Publicerad 2012-10-13 21:51:53 i Allmänt

YES vi gjorde det, försvarade cupGULDET!! Så himla stolt över mitt underbara lag!!! Självklart lite annorlunda för mig som detta året va på läktaren iställlet för på planen i finalen. Klart att jag önskar att jag också hade slitit i 120 minuter och vart helt slut efteråt, blir ju en helt annan känsla då. Men istället är jag stolt över mina lagkamrater, så grymt imponerad över hur alla kämpade och slet. Och iskalla Marre som blir skitglad när det blir straff i förlängningen medan alla andra blir asnervösa. Men inga problem för Marre, straffen satt där den skulle och vi vann!!! 
Är förresten extra kul att vi på vägen slog ut både ettan, tvåan och fyran i tabellen så som den är just nu och då ligger ju vi själva trea. Svåraste vägen och ändå så står vi nu där med ytterligare ett GULD och en fotbollsgala som väntar i mitten av november. JAAADDÅÅ då ska det firas ordentligt. 
 
Vi har redan smygfirat lite, man får unna sig det mesta just nu, för vi harjuändåtagitcupguld. På kvällen firade vi lite på John Scotts Pub och dagen efter drog vi till med en lyxfrulle hos Ethels. Man får ju passa på :)
 
Det bästa var när syrran ringde farmor efter matchen som satt framför TV:n och kolla. Hon va jättestolt och glad att matchen hade gått bra och att vi hade klarat 1-1 mot ett sånt bra lag. 1-1 ??
Farmor hade stängt av TV:n efter 90 minuter i tron av att matchen var slut. Hon missade därmed förlängningen, inte lätt att veta när det brukar va slut efter två halvlekar... Men farmor va ju nöjd ändå :
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela