sarashundraattiodagar.blogg.se

Fototövling

Publicerad 2012-10-26 11:49:59 i Allmänt

Har bestämt mig för att göra saker som jag inte hinner med annars nu när jag är skadad. Och eftersom jag gillar att fota, även om jag inte är något vidare bra på det så har jag anmält mig till en fototävling på jobbet. Vi är 17 deltagare som har fått fem olika teman och har två veckor på oss att lämna in bilderna.
Eftersom jag inte är någon mästare på själva fotandet så försöker jag istället tolka temat på ett lite udda sätt och komma på roliga motiv. Så igår fick jag Torbjörn att ställa upp på en bild med ultimatumet att om jag vinner så får han ett wienerbröd. Ganska bra deal ändå! Hade helst velat fota Zlatan på galan men då är ju tävlingen redan avslutad så det fick duga med Tb. Säg inget till honom bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela