sarashundraattiodagar.blogg.se

Jag o morsan och våra knän

Publicerad 2012-09-25 22:05:00 i

Idag har mamma vart här me lite mat o chokladbollar. Sen satt vi här båda knäskadade i soffan o kolla AIK-Tyresö på tv:n. När man jämför så förstår jag ju att jag är lyckligt lottad som fick MR redan dagen efter skadan och opererad och klar 2,5 vecka efter. Mamma har haft ont sedan början av sommaren och fick först igår träffa en vettig läkare som sa att menisken måste opereras. Så nu hoppas vi på operationstid snaaart så vi kan rehaba ihop jag o morsan :) tycker synd om henne som haft ont så länge, jag har egentligen bara haft ont sen efter operationen och är redan trött på skiten. Men tillsammans ska vi fixa detta!

Skickar med en liten bild på morsans knä som sedan tidigare är opererad för korsbandet. Jag vet inte hur mitt ärr ser ut än, men jag tackar gudarna för att det är 2012 nu och inte i början av åttiotalet. För även om jag gett upp min knämodellskarriär efter det här så hoppas jag på ett lite mindre ärr under mina plåster o strumpa :)

Haha förlåt morsan jag kunde inte låta bli :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-26 19:36:29

Kommer du inte ihåg att du var rädd för att mamma inte kunde jaga tjuvar när hon hade gipsat ben?Alltså vill jag dementera att min operation är gjord i början av 80-talet då du inte ens var född-men faktum kvarstår -men kan med all välvilja inte påstå att mitt knä är så vackert att titta på.Hoppas snart att vi kan rehaba ihop med mat o negerbullar Kram

Svar: Haha jag chansade lite, kanske va i slutet av åttiotalet då? :) Jag va inte så gammal iallafall det kommer jag ihåg. Undrar om Simon är rädd för att jag inte kan jaga tjuvar nu? :)
Sara Lindén

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela