sarashundraattiodagar.blogg.se

Det börjar närma sig cupfinal..

Publicerad 2012-10-10 18:47:00 i Allmänt

Så när jag äntligen kan köra bil igen och slippa bli körd hit o dit av snälla människor så kommer jag ut i morses och då har det fryst på. Bilen behöver SKRAPAS! Kan vara det absolut tråkigaste jag vet, lätt topp tre på den listan i alla fall. Då va det nästan så jag tog fram kryckorna igen och tänkte att det är nog inte så bra att köra bil ändå. Rekommendationen va ju ändå att vänta med att köra bil i 3-4 veckor efter operationen. Och det har ju gått tre så då har jag en vecka kvar, eller? 
 
Men nej, det är så himla skönt att kunna ta sig dit man vill igen utan att behöva hjälp från andra. Tack för hjälpen ni som kört mig men nu ska jag fixa det själv. Får helt enkelt stå ut med att skrapa bilen. 
 
Imorgon är det CUP-FINAL på Valhalla. Någon som har något riktigt snabbverkande medel som lagar ett korsband under en natt så hör av er. För ojojoj vad jag önskar att jag kunde spela imorgon. Såklart en av de matcher som är tråkigast att missa. En final på hemmaplan. Men men, det är som det är och jag ska istället göra allt för att heja på så att cupguldet stannar i Göteborg. Om man vänder på det så är det ju också en väldigt rolig match att se på, så jag är ändå taggad. Det värsta är att det kommer vara sjukt mycket mer nervöst att sitta på läktaren än att vara på planen. Blir nervös bara jag tänker på det.
 
Kan inte låta bli att bläddra igenom bilderna från förra årets vinst och får genast en riktigt go känsla.
Hoppas på en repris och samma goa känsla imorgon!!! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kusin Ulrika

Publicerad 2012-10-12 23:16:19

Härliga bilder. Och så blev det ju vinst igen. Nästa år är du med igen Sara!

Jag tycker också det är tråkigt att skrapa bilen, men tråkigare är att bädda rent med nya påslakan...

Svar: YES vinst igen, härliga tider :) Jaaadu håller med, bädda med nya lakan är också riktigt riktigt tråkigt. Kan slå skrapningen :)
Sara Lindén

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela